COM ES GENEREN GRUPS MARGINALS: El cas del Barri de la Coma.
A càrrec de Ferran Ibiza i Císcar
· Com es creen els barris socialment exclosos?
· Què polítiques s’apliquen després posteriorment per compensar i paliar l’exclusió social i la marginalitat?
· Quina funció ha de tenir l’educadora de carrer, l’integradora social , el tècnic en atenció Sociosanitària, l’animador sociocultural, en la Intervenció que es fa amb aquests grups?
DIJOUS 24 GENER A LES 12 HORES
DIJOUS 24 GENER A LES 15’30 HORES
SALÓ D’ACTES IES Jordi de Sant Jordi
Un bloc de l'alumnat i professorat del Cicle Formatiu de Grau Superior d'Animació Sociocultural I Turística de l'IES Jordi de Sant Jordi. València
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
"Les set diferències" una obra molt interessant que cal veure
Les 7 diferències👌🏻 La reflexió biogràfica, és el punt de partida, de tots els treballs de la companyia teatral El Pont Flotant, ho van...

-
Un grup de titulats en animació Sociocultural del centre ha decidit, junt a membres de l'anterior directiva, rellançar l'Associació ...
-
DIRIGIDA A: TITULATS EN ANIMACIÓ SOCIOCULTURAL, INTEGRACIÓ SOCIAL I ATENCIÓ SOCIOSANITÀRIA ES CONVOQUEN DUES PLACES DE PRÀCTIQUES FORMATIVES...
-
L'alumnat de Segon Curs d'Animació Sociocultural i Turística ha participat aquest divendres dia 16 de febrer al Festival Fetesa . F...
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada